|
www.motoradomsko.fora.pl Motocykliści z Radomska łączmy się ;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hans
Administrator
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:58, 22 Lip 2010 Temat postu: Użytkowniku drogi na czym się przesuwasz? |
|
|
a może by tak się pochwalić tym czym dysponujemy na co dzień czyli odpowiedzmy na notorycznie pojawiające się pytanie: "Ile pójdzie ta maszyna" ??
Moja pójdzie jak jej wcisnę ale z reguły nie dociskam bo to poczciwa 11-letnia TDM-ka której to posiadaczem jestem chwile Piękna, wzorowa, smukła i dynamiczna - polecam każdemu;) nawet początkującemu;) Choć pojawią się pewnie tacy którzy powiedzą że na pierwszy raz to zbyt wiele;)
Informacje ogólne
Model Yamaha TDM 850
Rok 1999
Pojemność skokowa 849 ccm
Typ silnika Dwucylindrowy R2
Ilość suwów 4
Moc maksymalna 80.00 KM (58.4 kW)) przy 7500 RPM
Liczba zaworów na cylinder 5
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów 5 biegowa
Waga motocykla gotowego do jazdy 234.5 kg
Wysokość siodła 800 mm
Rozstaw osi 1,470 mm
Opona przednia 110/80-ZR18
Opona tylna 150/70-ZR17
Hamulec przedni Dwutarczowy
Hamulec tylni Jednotarczowy
Prędkość maksymalna 202.0 km/h
0-100 km/h 3.8 sek.
60-140 km/h 11.4 sek.
Pojemność zbiornika paliwa 20.0 litry
Zużycie paliwa na 100km 5.7 litra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BuGi
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: R-sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:10, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Aprilia Sr 50/70
Rok 97
Poj. seryjna 49,25 / aktualna 70cc
typ silnika : yyy minarelli lc 2t
moc maksymalna okolo 10/11 koni (tak mysle albo i wiecej)
predkosci maksymalna 110-115 km/h realne ;d
0-100 km/h zz jakies 10 sekund
Pojemnosci zbiornika paliwa 6L
spalanie około 5L /100km
tuning mechaniczny :
Cylinder Polini Sport 70cc
Wydech hand made metrakit
Wario Malossi multivitar
Sprzegło Malossi Fly
Gaznik 16
Membrany Malossi
i jeszcze jest tam pare pierdół
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BuGi dnia Czw 12:11, 22 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakub
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:18, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Aprilia rs 50
2004 rok
prędkość maksymalna 110km/h
spalanie 3,4-4l/100km
Jak na skuter jest extra. Niestety przy moim wzroście przy dłuższych trasach (ponad 50km) niewygodna :/ W najbliższym czasie planuję zmianę Tylko myślę na co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kardi16
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedośpielin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:29, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Honda x8r-s(wersja sportowa)
Rok 00
Poj. 50
Prędkość maksymalna jak na razie 80km/h
Pojemność zbiornika 5,5l
Spalanie ok.4,5l/100km
Zmieniony tłumik na gianelli spl
Ucięty tylni błotnik
Może już nie długo dojdzie wario Malossi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BusiK
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:36, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Yamaha Aerox 50/70
Rok 98
typ silnika : minarelli LC 2t
moc maksymalna okolo 10kucy
predkosci maksymalna 105 km/h realne ;d
Pojemnosci zbiornika paliwa 6L
spalanie około 5L /100km
tuning mechaniczny :
Cylinder Malossi MHR Replica 70cc
wał korbowy Stage6 HPC
wariator Hebo NG
pasek Malossi X-kevlar
sprzęgło Malossi Fly
Wydech Gianelli Shot
i jeszcze jest tam pare pierdół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PINKA
Administrator
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 13:08, 23 Lip 2010 Temat postu: MOJA HONDA CBR 125R |
|
|
HONDA CBR 125R 2004rok.
SILNIK:
Chłodzony cieczą, jednocylindrowy, czterosuwowy, jeden wałek rozrządu w głowicy napędzany łańcuchem, dwa zawory, smarowanie z mokrą miską olejową, gaźnik podciśnieniowy, średnica gardzieli 28 mm, nieregulowany katalizator, alternator 230 W, akumulator 12 V/5 Ah, mechanicznie sterowane sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, skrzynia sześciobiegowa, tylne koło napędzane łańcuchem. Średnica cylindra x skok tłoka : 58,0 x 47,2 mm Pojemność: 125 cm3 Stopień sprężania: 11,0:1 Moc maksymalna 14 KM (10 kW) przy 10 000 obr/min Maks. moment obrotowy 10 Nm przy 8000 obr/min
PODWOZIE:
Grzbietowa rama stalowa, widelec teleskopowy, średnica goleni 31 mm, dwuramienny wahacz ze stali, bezpośrednio połączony centralny amortyzator z przodu hamulec tarczowy, śr. 276 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, z tyłu hamulec tarczowy, śr. 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
ZASIADAMY ZA STERAMI
To Honda, więc wszystko znajduje się dokładnie tam, gdzie powinno. Nie ma problemów ze znalezieniem przełączników, po prostu siadasz i jedziesz. Przed oczami kierowcy znajdują się czytelne zegary z pełnym zestawem wskaźników. Prędkościomierz ambitnie wyskalowano do 200 km/h. Młody kierowca doceni nisko położone siedzenie (776 mm) oraz rączki kierownicy na rozsądnej, nie wymagającej ekstremalnej pozycji wysokości. Jak na 125, siedzenie pasażera jest wystarczająco duże i wygodne. Kierowca przerzuciwszy nogę nad 10 litrowym zbiornikiem paliwa, będzie miał wrażenie że usiadł na znacznie mniejszej maszynie. Ma to swoje zalety, ale o tym za chwilę. Czas przekręcić kluczyk, nacisnąć przycisk rozrusznika i w drogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blaszka
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź/Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:23, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Yamaha Aerox 50/70
Rok 2005
typ silnika : minarelli LC 2t
moc maksymalna okolo 12 kucy
predkosci maksymalna 120 km/h
Pojemnosci zbiornika paliwa 7L
spalanie około 7/8L /100km
Optyka:
Żarówka tylna LED Flash - czerwona
Naklejki Stage6**
Przedłurzacz Amortyzatora
Klosze Carbon STR8
Stopka IGM
Mocowanie rejstracji na kufrze
Manetki TnT Carbon
Naklejka STR8 3D
Mechanika:
Wydech Giannelli (prawie najmocniejszy)
Cylinder Stage6** streetrace 49cc (po szlifie ;p)
Wariator Stage6** Sport Pro
Pasek Stage6** Pro
Sprzęgło Stage6** Sport Pro d.107
Dzwon sprzęgła Stage6** WingCooler Team
Sprężyna dociskowa Stage6** Medium
Gaźnik 17,5 Dellorto
Odblokowany kruciec 21
Rolki Stage6** 5g
Ssanie ręcznie Polini
Filtr powietrza Hebo S - czerwony (stożek)
Łożysko korbowodu Polini Evolution
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adek4100
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:17, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zipp Vapor & Runner 70 LC.
Mechanika:
Cylinder Sport 70ccm
Wydech LeoVinci ZX
V-max - 95-100km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|