Forum www.motoradomsko.fora.pl
Motocykliści z Radomska łączmy się ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Użytkowniku drogi na czym się przesuwasz?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.motoradomsko.fora.pl Strona Główna -> TO&OWO czyli absolutnie wszystko na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hans
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:58, 22 Lip 2010    Temat postu: Użytkowniku drogi na czym się przesuwasz?

a może by tak się pochwalić tym czym dysponujemy na co dzień czyli odpowiedzmy na notorycznie pojawiające się pytanie: "Ile pójdzie ta maszyna" ?? Very Happy

Moja pójdzie jak jej wcisnę ale z reguły nie dociskam bo to poczciwa 11-letnia TDM-ka której to posiadaczem jestem chwile Wink Piękna, wzorowa, smukła i dynamiczna - polecam każdemu;) nawet początkującemu;) Choć pojawią się pewnie tacy którzy powiedzą że na pierwszy raz to zbyt wiele;)

Informacje ogólne
Model Yamaha TDM 850
Rok 1999
Pojemność skokowa 849 ccm
Typ silnika Dwucylindrowy R2
Ilość suwów 4
Moc maksymalna 80.00 KM (58.4 kW)) przy 7500 RPM
Liczba zaworów na cylinder 5
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów 5 biegowa
Waga motocykla gotowego do jazdy 234.5 kg
Wysokość siodła 800 mm
Rozstaw osi 1,470 mm
Opona przednia 110/80-ZR18
Opona tylna 150/70-ZR17
Hamulec przedni Dwutarczowy
Hamulec tylni Jednotarczowy
Prędkość maksymalna 202.0 km/h
0-100 km/h 3.8 sek.
60-140 km/h 11.4 sek.
Pojemność zbiornika paliwa 20.0 litry
Zużycie paliwa na 100km 5.7 litra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BuGi




Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: R-sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:10, 22 Lip 2010    Temat postu:

Aprilia Sr 50/70
Rok 97
Poj. seryjna 49,25 / aktualna 70cc
typ silnika : yyy minarelli lc 2t
moc maksymalna okolo 10/11 koni (tak mysle albo i wiecej)
predkosci maksymalna 110-115 km/h realne ;d
0-100 km/h zz jakies 10 sekund
Pojemnosci zbiornika paliwa 6L
spalanie około 5L /100km
tuning mechaniczny :
Cylinder Polini Sport 70cc
Wydech hand made metrakit
Wario Malossi multivitar
Sprzegło Malossi Fly
Gaznik 16
Membrany Malossi
i jeszcze jest tam pare pierdół


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BuGi dnia Czw 12:11, 22 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakub




Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:18, 22 Lip 2010    Temat postu:

Aprilia rs 50
2004 rok
prędkość maksymalna 110km/h
spalanie 3,4-4l/100km

Jak na skuter jest extra. Niestety przy moim wzroście przy dłuższych trasach (ponad 50km) niewygodna :/ W najbliższym czasie planuję zmianę Smile Tylko myślę na co Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kardi16




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedośpielin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 22 Lip 2010    Temat postu:

Honda x8r-s(wersja sportowa)
Rok 00
Poj. 50
Prędkość maksymalna jak na razie 80km/h
Pojemność zbiornika 5,5l
Spalanie ok.4,5l/100km
Zmieniony tłumik na gianelli spl
Ucięty tylni błotnik
Może już nie długo dojdzie wario Malossi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BusiK




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:36, 23 Lip 2010    Temat postu:

Yamaha Aerox 50/70
Rok 98
typ silnika : minarelli LC 2t
moc maksymalna okolo 10kucy
predkosci maksymalna 105 km/h realne ;d
Pojemnosci zbiornika paliwa 6L
spalanie około 5L /100km
tuning mechaniczny :
Cylinder Malossi MHR Replica 70cc
wał korbowy Stage6 HPC
wariator Hebo NG
pasek Malossi X-kevlar
sprzęgło Malossi Fly
Wydech Gianelli Shot

i jeszcze jest tam pare pierdół


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PINKA
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:08, 23 Lip 2010    Temat postu: MOJA HONDA CBR 125R

HONDA CBR 125R 2004rok.

SILNIK:
Chłodzony cieczą, jednocylindrowy, czterosuwowy, jeden wałek rozrządu w głowicy napędzany łańcuchem, dwa zawory, smarowanie z mokrą miską olejową, gaźnik podciśnieniowy, średnica gardzieli 28 mm, nieregulowany katalizator, alternator 230 W, akumulator 12 V/5 Ah, mechanicznie sterowane sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, skrzynia sześciobiegowa, tylne koło napędzane łańcuchem. Średnica cylindra x skok tłoka : 58,0 x 47,2 mm Pojemność: 125 cm3 Stopień sprężania: 11,0:1 Moc maksymalna 14 KM (10 kW) przy 10 000 obr/min Maks. moment obrotowy 10 Nm przy 8000 obr/min
PODWOZIE:
Grzbietowa rama stalowa, widelec teleskopowy, średnica goleni 31 mm, dwuramienny wahacz ze stali, bezpośrednio połączony centralny amortyzator z przodu hamulec tarczowy, śr. 276 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, z tyłu hamulec tarczowy, śr. 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
ZASIADAMY ZA STERAMI
To Honda, więc wszystko znajduje się dokładnie tam, gdzie powinno. Nie ma problemów ze znalezieniem przełączników, po prostu siadasz i jedziesz. Przed oczami kierowcy znajdują się czytelne zegary z pełnym zestawem wskaźników. Prędkościomierz ambitnie wyskalowano do 200 km/h. Młody kierowca doceni nisko położone siedzenie (776 mm) oraz rączki kierownicy na rozsądnej, nie wymagającej ekstremalnej pozycji wysokości. Jak na 125, siedzenie pasażera jest wystarczająco duże i wygodne. Kierowca przerzuciwszy nogę nad 10 litrowym zbiornikiem paliwa, będzie miał wrażenie że usiadł na znacznie mniejszej maszynie. Ma to swoje zalety, ale o tym za chwilę. Czas przekręcić kluczyk, nacisnąć przycisk rozrusznika i w drogę.
Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blaszka




Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź/Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:23, 01 Sie 2010    Temat postu:

Yamaha Aerox 50/70
Rok 2005
typ silnika : minarelli LC 2t
moc maksymalna okolo 12 kucy
predkosci maksymalna 120 km/h
Pojemnosci zbiornika paliwa 7L
spalanie około 7/8L /100km

Optyka:
Żarówka tylna LED Flash - czerwona
Naklejki Stage6**
Przedłurzacz Amortyzatora
Klosze Carbon STR8
Stopka IGM
Mocowanie rejstracji na kufrze
Manetki TnT Carbon
Naklejka STR8 3D

Mechanika:

Wydech Giannelli (prawie najmocniejszy)
Cylinder Stage6** streetrace 49cc (po szlifie ;p)
Wariator Stage6** Sport Pro
Pasek Stage6** Pro
Sprzęgło Stage6** Sport Pro d.107
Dzwon sprzęgła Stage6** WingCooler Team
Sprężyna dociskowa Stage6** Medium
Gaźnik 17,5 Dellorto
Odblokowany kruciec 21
Rolki Stage6** 5g
Ssanie ręcznie Polini
Filtr powietrza Hebo S - czerwony (stożek)
Łożysko korbowodu Polini Evolution
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek4100




Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:17, 13 Sie 2010    Temat postu:

Zipp Vapor & Runner 70 LC.

Mechanika:

Cylinder Sport 70ccm
Wydech LeoVinci ZX
V-max - 95-100km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.motoradomsko.fora.pl Strona Główna -> TO&OWO czyli absolutnie wszystko na każdy temat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin